Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra, efter att hade världens huvudvärk i tisdags tills igår eftermiddag. Jag vaknade vid 10:00, jag ger Julius och Jason mat, gjorde kaffe till mig och sett på serien hela förmiddagen och eftermiddagen. Sen fixade jag mig och åkte till Eriksberg där West Pride utbildningen var. Utbildningen gick bara bra och nu gör jag inte speciellt mycket ska strax sova. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K

