Skip to main content
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 men snoze till 09:00. Jag ger Julius och Jason mat och jag försöker ringa tandläkarn. Sen kom bostöd, vi pratade och sånt. Sen gjorde jag inte speciellt mycket chillade och tog en powernap. Sen åkte jag till Redbergsplatsen och mötte upp Vidar och gick vi hem till honom. Vi myste i sängen en stund och gick vi till Bibblan var en stund och gick vi hem till Vidar. Vi gjorde hemmagjord pizza och myste framför tv:n, vi tittade lite på båda Hellenius hörna och Doobidoo och ABBA återkomsten. Nu ska jag sova. Imorgon blir det jobb på Frihamnsdagarna, ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon PössPöss // K