Skip to main content
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk, sjukstuga fortsätter. Jag vaknade vid 08:00. Jag ger Julius, Jason och Jack mat och sen har jag inte speciellt mycket, sett på Bonusfamiljen säsong 4 och spelat Bingolotto. Nu ska jag sova. Vi hörs imorgon PössPöss // K