Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 07:30, låg och dra mig i sängen till klockan 08:00. Jag ger Julius och Jason mat, gjorde frulle/kaffe till mig och fixade jag mig. Sen åkte jag till Heden och jobb med Team Göteborg på Göteborgsgirot, vi fixade medaljerna och vatten, vakterna väskorna, lunch och ger alla cykelosterna vegan pastasallad och alkoholfri öl. Efter Team Göteborg jobbet så åkte jag hem. Jag har bara chillat och spelat Just Right och Primetime. Nu gör jag inte så mycket chillar och snart ska jag sova så jag orka med imorgon Göteborgsgirot och säsongsavslutning på sommarkväll med Casper och Agneta och Caspers vänner med Lasse, Kim och Tommy (Arvingarna). Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K

