Skip to main content
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 07:30, låg och dra mig till klockan 08:00. Jag ger Julius och Jason mat, gjorde frulle/kaffe till mig och fixade jag mig. Sen åkte jag till Heden. Jag delar medailj, alkoholfri öl, veganpastasallad el vatten, bytte medaljerna till ett annan bord. Sen delar medailjen fram till lunchen. Sen efter det hämtade 4:an soptunnan tillbaka till Heden, fikade jag och umgås jag med älsklingen en stund innan jag åkte hem. Jag var så trött dagens jobb så somnade. Jag skulle åk till Lisebergs camping/Askims strand och tittat på säsong avslutning på sommarkväll på Bingolotto, jag var så trött fortfarande. Jag spelade Primetime/Bingolotto, redigerade vloggen från idag och chillat. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K