Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 men somnade till 13:00. Jag käkade lunch (veganpastasallad som jag fick igår) och fixade jag mig. Sen åkte jag till Borås och till knalleland som arena ligger på. Gick till Max och gick på wc och sen gick jag ICA Supermarket kikade och gick jag till Max och käkade. Sen gick jag till arena och matchen ska börja. Det var så spännande match och gott mos att Akro vann med 0-1 o 3 poäng. Jag fick träffade John igen det var super kul och träffa dig bästa John. Nu är jag på väg hem till Göteborg igen. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K

