Hoppa direkt till innehåll
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog


(Fredag) Jag vaknade vid 08:00. Jag ger Julius och Jason mat, jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade hela förmiddag/eftermiddag. Sen fixade jag mig och åkte jag till Mölnlycke och tittade på Lockerud vs Pixbo Dam en go seger Pixbo Dam med (1-11). Sen åkte jag hem och tittade lite på Kristallen och gick lagg mig. (Lördag) Jag vaknade vid 08:00. Jag ger Julius och Jason mat, gjorde frulle/kaffe till mig. Sen fixade jag mig. Sen åkte jag till Mölnlycke och tittade på Lindome vs Pixbo Dam en go seger med (1-7). Sen åkte jag hem, käkade middag och chillade. (Söndag) Jag vaknade vid 08:00. Jag ger Julius och Jason mat, gjorde frulle/kaffe till mig och fixade jag mig. Sen åkte jag till Korsvägen och mötte upp min lagkamrat Linda, hennes sambo Tobias och fotbollskamrat från b laget och åkte vi till Mölnlycke och tittade på Pixbo Dam vs IBK Göteborg en go seger med (11-2) och Pixbo vs Lindås en go seger med (5-4). Sen åkte jag Subway och käkade. Sen åkte jag hem, ger Julius och Jason mat, spelade Bingolotto och Primetime och chillade. Snart ska jag sova är trött. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K