Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:00. Jag ger Julius och Jason mat, jag gjorde kaffe till mig. Jag har inte speciellt gjort bara chillat. Sen åkte jag till Hemköp på Frölunda och handlade. Sen åkte jag hem, chillade en stund och åkte tillbaka till Hemköp och några saker som jag glömde. Sen åkte jag hem, spelade Just Right, Primetime och middag som blev Färska vårrulle. Nu chillar jag och strax sova. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K

