Skip to main content
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er!
Hur är läget med er? Jag mår bara bra är lite sliten efter i lördags. Lördag Jag vaknade upp vid 06:30, jag ger Julius och Jason mat, tog en snabbdusch, fixade frulle/kaffe och käkade jag. Sen åkte jag till Frihamnen och mötte upp Karin (mentor) och Raffe. Sen gick vi till Frihamnensporten vi mötte upp Hanna och Amanda. Sen gick vi till Bananpiren, där Frihamnsdagarna var. Jag var på utescen, jag hjälpa med att hämta vatten, kaffe och m:m. Jag pratade och presentera Emmly innan lunch, jag åt hamburgare till lunch, kaffe och bulle efter lunchen. Sen lyssnade jag på en som Abraham artist namn är (Paxo) känd i från Talang och sen presentera jag Jörgen. Efter det slutade jag. Då testade jag tapas och tog hamburgare med pommes. Sen åkte jag hem och chillade en stund. Sen åkte jag Vega Byggeri och väntade på dom andra. Efterhäng med dom andra som jobbat med Frihamnsdagarna, det var super kul och trevlig. Sen fick jag sjuts av en som heter Maria till Hj Brantingsplatsen och väntade på 99:an. Jag chillade en stund efter att jag kom hem. Söndag Jag vaknade först 08:00, somnade om till 12:00. Jag chillade en stund. Sen åkte jag till bibblan på kultur i Frölunda och mötte upp älsklingen Vidar. Vi myste och tittade på invigningen Hisingsbron efter det gick vi till Lidl. När jag kom hem då sov jag. Måndag Jag vaknade vid 08:00 men sooze till 09:00. Jag ger Julius och Jason mat och chillade jag. Sen fixade jag mig och tömma Julius och Jason låda och åkte jag till Subway och käkade lunch/middag, sen gick jag till Hemköp och köpte kattmat och åkte jag till Sisjön gick in till Rusta och köpte kattsand och åkte hem. Jag ger Julius och Jason mat och jag har spelat Just Right och Primetime. Jag har sett på Lundell huset och chillat. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K