Hoppa direkt till innehåll
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er!
Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag var så trött, jag ger Julius och Jason mat och sedan somnade jag om till klockan 12:00. Jag har inte speciellt gjort mycket, sett på Lundellhuset och på youtube. Sen åkte jag till gymmet efter att haft en lång uppehåll från gymmet, det gick bara bra och åkte jag hem och käkade morot stavar. Sen tog en lång dusch och chillar jag. Strax sova imorgon blir det att städa. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K