Skip to main content
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er!
Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag ger Julius och Jason mat, jag tittade på Maria Wern och gjorde frulle/kaffe till mig. Sen började jag att dammsuga och moppa golvet, diskat och torka borde. Sen gjorde jag lulle och redigerar vloggen och fixade jag mig. Sen åkte jag till fotbolls-träningen, det gick bara bra. Sen åkte jag hem, spelade Just Right och Primetime. Sen duschade jag och lagade jag middag och redigerar rasten av vloggen som kommer upp imorgon klockan 06:00. Nu tittar jag på Grekland vs Sverige, hoppas att Sverige. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K