Hoppa direkt till innehåll
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er!
Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag ger Julius och Jason mat, gjorde frulle/kaffe, tittade på Maria Wern. Sen började jag att röjde, gjorde lulle och redigerade vloggen. Sen fixade jag mig och tömma Julius och Jason låda. Sen åkte jag till Eriksbergs hallen, utbildning på West Pride. Det var mycket intressant utbildning på West Pride, en man som heter Rasim som pratade om säkerhet och en man som heter Eddie som pratade om sin funktionshinder/funktionsvariation. Sen åkte jag hem, ger Julius och Jason mat och redigerade rasten av vloggen som kommer upp klockan 06:00 imorgon bitti. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K