Skip to main content
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra, jag har varit sjuk med förkyld och feber. Förlåt dålig uppdate. Jag vaknade 08:00, jag ger Julius och Jason mat och sedan somnade jag om till 10:20. Jag tittade på Youtube, jag fixade lulle och jag fixade jag mig och tömade Julius och Jason låda. Sen åkte jag till månadträff med Team Göteborg pratade lite om West Pride och Göteborgs historia 360 grader. Efter månadträffen åkte jag till Hemköp på Frölunda Torg och handlade på vägen hem. Sen åkte jag hem. Jag ger Julius och Jason mat, jag gjorde middagen, spelade Just Right, käkade middagen, Primetime och Primetime sport. Sen har jag chillat. Imorgon blir det städ, vlogg och promenad som står på schema imorgon, eftersom jag har varit sjuk med förkyld och feber vill inte riskera att blir sjuk igen blir ingen fotbollsträning för mig. Nu ska jag sova. Ny dag imorgon, med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss // K