Hoppa direkt till innehåll
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade 06:00, jag ger Julius och Jason mat och åkte jag till gymmet. Jag gymmade 1 timma och sen åkte jag hem. Jag tog en varm, skön dusch och käkade frulle. Jag diskade och redigerade jag vloggen ifrån idag. Sen åkte jag till jobbet med West Pride. Jag var på utställningsalen. Jag satt, svara på frågor, räkna folk och hade koll. Sen tog jag en sen lunch/middag på Jonsborgsgrillen det blev kebabtallrik och gick jag tillbaka stads bibblan utställningsalen. Jag satt, svara på frågor, räkna folk och hade koll fram till jag slutade. Sen åkte jag hem, Julius och Jason mat och redigerade vloggen ifrån idag som kommer upp klockan 06:00 imorgon bitti och tog en varm och skön dusch. Nu ska jag sova är trött nu. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon PössPöss // K