Skip to main content
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:00, jag ger Julius och Jason mat och chillade tills dom ordnarie personal var sjuk, vikare bostöd som heter Marlene, vi pratade och efter det hon gick. Så chillade jag och fixade en sen lunch/middag, ger Julius och Jason mat. Jag åkte till Hemköp på Frölunda och köpte fredags gott och åkte jag hem. Jag tittade på Elfsborg vs IFK Göteborg, spelade Just Right, Primetime och tittade på Idol. Snart ska jag sova man orka upp och jobba med West Pride Paraden. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K