Hoppa direkt till innehåll
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er!
Hur är läget med er? Jag mår bara bra.
Jag vaknade vid 10:30, jag ger Julius och Jason mat och gjorde frulle/kaffe till mig och tittade på Johan Falk, gjorde lulle fortsatt att titta på Johan Falk.
Sen fixade jag mig och åkte jag till Heden och väntade på gänget som ska vara med på Göteborgsgirot till helgen.
Infomöte gick bara bra, jag börjar 10:00 till 16:00 båda lördag och söndag.
Efter infomötet så åkte jag till Subway och käkade. Sen åkte jag hem. Jag ger Julius och Jason mat och sen har jag chillat.
Nu ska jag titta på Johan Falk innan jag går och lägga mig och laddar inför 2:an sprutan mot Corona.
Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K