Hoppa direkt till innehåll
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er mina fina!!
Hur är läget med er? Jag mår bara bra.
Jag vaknade vid 09:00. Jag ger Julius och Jason mat, jag gjorde frulle/kaffe till mig och tittade på Johan Falk. Sen började jag att dammsuga och moppa golvet. Sen gjorde jag lulle och fixade jag mig. Sen åkte jag till Scandinavium och tog 2:an mot Corona. Sen åkte jag hem, tittade på Johan Falk, gjorde middag, redigerade vloggen som kommer upp klockan 06:00 imorgon bitti och chillade. Nu ska jag ringa älsklingen min och sedan ska jag sova. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K