Skip to main content
Borta Bra Hemma Bäst
weblog

Weblog

Tja och Gokväll på er!! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:30, tog 30 dra mig i sängen. Jag ger Julius och Jason mat, jag redigerade vloggen pga att den ena klipp hade inget ljud på och gjorde frulle/kaffe till mig. Sen kom min bostöd Camilla, vi pratade lite o sen gick hon. Jag chillade innan tvättis började, jag chillade, gick till tvättis och tillbaka till lgh, jag fixade lite här på Lunar. Gick till tvättis och tillbaka till lgh. Jag tog en powernap och gick tillbaka till tvättis och hämtade kläderna och gick tillbaka till lgh. Jag fixade mig och åkte till John Scotts Linne och träffade älsklingen Vidar. Vi tog en varsin öl till Vidar och en Pepsi till mig, vi hade en trevlig och mysig och gick till Lidl, Vidar bjöd mig på cola zero och choklad. Sen åkte jag hem, jag ger Julius och Jason mat, spelade Just Right och Primetime. Jag tittade på Hellenius hörna special och chillat. Ny dag imorgon med nya tag, vi hörs imorgon. PössPöss // K